بعداز ظهر سه شنبه و با حضور سید ابوالفضل رضوی، معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری، محمدرضا یوسفی، فرماندار ورامین و جمعی از مسئولین این شهرستان، بخش هایی از درمانگاه خیریه «حیدریها» ورامین افتتاح شد.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور در حاشیه این مراسم، در جمع خبرنگاران ضمن تاکید بر اهمیت توسعه شهرها و روستاهای کشور در زمینه بهداشت، اظهار داشت: در صورتی که توسعه پایدار در روستاها و مناطق تولید کننده مانند ورامین ایجاد شود، مهاجرت به کلان شهرها متوقف خواهد شد.

رضوی بر برنامه ریزی در جهت احقاق این هدف تاکید کرد.

فرماندار ورامین، نیز در خصوص طرح های بهداشتی و درمانی و نیز تولیدی این شهرستان اظهار داشت: ۳۹ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۹۳ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان در دهه مبارک فجر به بهره برداری می رسد.

محمدرضا یوسفی افزود: این پروژه ها در قالب طرح های آبفای روستایی، بنیاد مسکن، آموزش و پرورش، صنعت، معدن و تجارت و جهاد کشاورزی اجرا شده و به بهره برداری می رسد.

وی افزود: این پروژه سبب ایجاد ۶۳۷ فرصت شغلی مستقیم خواهد شد.

فرماندار ورامین در خصوص بهداشت و درمان این شهرستان نیز گفت: امروز مسئولیت سنگینی در خصوص بحث درمان ورامین، بر عهده موسسات درمانی، از جمله درمانگاه خیریه «حیدریها» وجود دارد، که باید در این قسمت تلاش بیشتری داشته باشیم.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *